Veelgestelde vragen

Heeft u vragen, misschien vindt u hieronder wel een antwoord hierop. Zo niet, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Over bestellingen

In het betalingsproces kunt u kiezen voor een ander afleveradres dan het factuuradres.

Of u kan ook kiezen voor levering in een door u gekozen afhaalpunt.

Ja. Dat kan wanneer u dat aan geeft in “bestelnotities” aan het einde van de bestelling zorgen wij ervoor dat het mooi verpakt verstuurd wordt.

U mag ons hiervoor ook altijd persoonlijk contacteren.

Dat kan alleen wanneer uw bestelling nog niet verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact op met ons. Bel naar +32468515749 of +32468514957 of mail naar info@boujaytique.be

BouJaytique geeft veel om uw privacy. Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden.

Over Betalingen

Er kan betaald worden met Bancontact,  KBC/CBC Betaalknop, Belfius en iDEAL.

Wij verzenden geen pakketten onder rembours. Mocht u niet in het bezit zijn van internetbankieren dan kunt u ons bellen (+32468515749 of +32468514957) of een e-mail sturen naar administratie@boujaytique.com om te kijken hoe wij u verder kunnen helpen. Houdt u er wel rekening mee dat een andere betalingswijze meer tijd vergt.

BouJaytique werkt met de beveiligde betalings-omgeving van Mollie. Tijdens het afrekenproces wordt u in verschillende stappen hier doorheen geleid.

Met onze bank zijn wij in staat om instantoverschrijvingen te versturen en ontvangen.

Als uw bank dit ook hanteert dan zal het geld binnen de minuut overgemaakt zijn en kunnen wij meteen overgaan tot het afhandelen van uw bestelling.

Kan je geen gebruik maken van deze instantoverschrijving dan kan het zijn dat het tot drie dagen duurt voor het geld op onze rekening is gekomen. Wel zullen wij er ondertussen al voor zorgen dat uw bestelling vertrekkensklaar is.

Indien u dit wenst dan kan je het beste even contact met ons opnemen. Nadat we van jou de nodige gegevens hebben ontvangen maken wij deze BTW verlegde factuur, en mailen we deze door naar jou.

Ja, alle prijzen die op onze site vermeld worden zijn inclusief BTW, volgens het Belgische tarief. De doorberekende BTW bedragen worden op onze facturen gespecificeerd.

 

Over verzenden

Voor België geldt:  

  • Vaste verzendingskosten van 5,50€ bij een aankoopbedrag minder dan 50€
  • Gratis verzending vanaf een aankoopbedrag van 50€

Voor Nederland geldt:

  • Vaste verzendingskosten van 7,50€ bij een aankoopbedrag minder dan 75€
  • Gratis verzending vanaf een aankoopbedrag van 75€

Er is ook de mogelijkheid om een pakket snel en gratis op te halen bij ons. Deze mogelijkheid is zichtbaar in het betaalproces. Voor meer info over onze openingsuren hiervoor zie onze contactpagina.

Verkeerd artikel besteld of wilde u graag nog iets extra toevoegen aan u bestelling, of misschien het opgeheven adres laten wijzigen? Neem gerust contact met ons op, zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen we deze wijzigen of annuleren.

Wij leveren over zowel in België als Nederland. Andere landen op aanvraag.

Bestellingen geplaatst voor 16 u verzenden wij nog dezelfde dag.

Momenteel hanteren onze koerierdiensten een levertijd van 1 tot 3 dagen, jammer genoeg hebben wij hier geen invloed op. Vanaf het moment dat uw pakket is verzonden wordt u stap voor stap op de hoogte gehouden via track & trace. Al onze pakketten worden geleverd met ontvangstbewijs en een melding met een tijdsvenster van 1 uur voor de levering, zo weet u precies wanneer uw pakket aankomt en hoeft u niet te wachtten tot de chauffeur aanbelt.

Via de track & trace pagina vindt u een overzicht van de maximale overkomstduur van uw pakket. De overkomstduur gaat in vanaf het moment dat u onze verzendbevestiging heeft ontvangen. In de komende periode is soms vertraging mogelijk waar wij jammer genoeg geen invloed op hebben. Wel streven we ernaar om samen te werken met koerierdiensten waarvan we denken dat deze aan de verwachtingen voldoen, als u opmerkingen hierover heeft of uw bestelling is na de maximale overkomstduur nog niet geleverd dan horen we deze graag zodat we kunnen bekijken hoe dit opgelost kan worden in de toekomst.

Over retourneren

Wanneer u om welke reden dan ook ontevreden bent over sommige of alle goederen die u ontvangen heeft, kunt u ze binnen 14 dagen na ontvangst, terugsturen naar ons. Zie onze algemene voorwaarden, artikel 7. Download het herroepingsdocument hierboven.

Gevolgen van de herroeping:
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere manier van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onmiddellijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, maar niet als u uitdrukkelijk op een andere manier heeft ingestemd. In ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben terug gekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onmiddellijk, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van de terugzending komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Ik heb mijn antwoord niet gevonden in deze lijst, ik heb een specifieke vraag of wens over mijn bestelling/toekomstige bestelling of een product?

Twijfel dan niet en stel gerust u vraag, of laat ons weten wat we speciaal voor u kunnen doen. We doen ons best in de mate van het mogelijke om u een zo duidelijk mogelijk antwoord te geven, of uw wens te verwezenlijken. Want bij BouJaytique proberen we altijd dat stapje extra te gaan voor onze klanten.

Via onze contactpagina vindt u de diverse mogelijkheden om ons te contacteren, wij hopen u dan alsnog verder te kunnen helpen.

Veel shopplezier toegewenst.

Met vriendelijke groeten,

Erika & Kevin,

Team BouJaytique.